- Informační listy APLA JČ
- č. 22 Krizový plán - březen 2025
- č. 21 Právní jednání lidí s poruchou autistického spektra - leden 2025
- č. 20 Specifika zaměstnávání lidí s Aspergerovým syndromem - září 2024
- č. 19 Prázdniny! Aneb jak snížit riziko úrazů u lidí s PAS… - červenec 2024
- č. 18 Co se skrývá za SI - květen 2024
- č. 17 Autistické vyhoření - únor 2024
- č. 16 Chování náročné na péči u lidí s intelektovým znevýhodněním a autismem - prosinec 2023
- č. 15 Psychoterapeutická posilovna – okénko o stresu - září 2023
- č. 14 Mýty, které slýcháme jako poradkyně rané péče - květen 2023
- č. 13 Screening poruch autistického spektra - únor 2023
- č. 12 Jídlo není strašák - listopad 2022
- č. 11 Jak vykouknout z hnízda – osamostatňování dětí - říjen 2022
- č. 10 Emoce u dětí - VZTEK - červen 2022
- č.9 Přijímání dítěte s autismem do mateřské školy - březen 2022
- č. 8 VTI - Video trénink interakcí - leden 2022
- č. 7 Význam hry ve vývoji dítěte - říjen 2021
- č. 5 Dítě s autismem v mateřské škole - květen 2021
- č. 6 Podpora rodin dětí s autismem – základní sociální dávky a podpory - srpen 2021
- č. 4 Pravidla a etika vzdálené podpory - leden 2021
- č.3 Volejte ranou péči - listopad 2020
- č. 2 Proč a jak pracovat s odměnami - září 2020
- č.1 Volný čas dětí s autismem - červen 2020
- č. 0 Šestero, jak si v karanténě zachovat dobrou psychickou kondici - květen 2020
- Konference
- Akreditované kurzy
- Seminář pro spolužáky dítěte s autismem
- Praxe a stáže v APLA JČ
- Přednášky na klíč
- Knihovna v APLA JČ
- Kontakt na koordinátora vzdělávání